Reemborsament de pagaments
Aquesta guia està dirigida a propietaris de gimnasos i entrenadors personals que fan servir Orlo per optimitzar les operacions, fidelitzar els clients i fer créixer el seu negoci.
Si en algun moment necessites reemborsar un client, això es fa directament a Stripe.
Com reemborsar un pagament
- Inicia sessió al teu tauler de Stripe.
- Utilitza la barra de cerca superior per trobar el client o el pagament. Pots cercar per:
- Nom o correu electrònic del client
- Import del pagament
- Darreres quatre xifres de la targeta
- Fes clic sobre el pagament que vols reemborsar.
- Fes clic al botó Reemborsar a la part superior dreta de la pàgina.
- Tria si vols reemborsar l’import complet o només una part.
- Confirma el reemborsament.
Aspectes a tenir en compte
- Els reemborsaments són gestionats completament per Stripe. Un cop enviats, normalment arriben al client en un termini de 5 a 10 dies laborables.
- Reemborsar un pagament a Stripe no cancel·la ni modifica la reserva o subscripció del client a Orlo — si cal, això s’ha de fer per separat.
- Si reemborses un pagament d’una subscripció, assegura’t també de cancel·lar o posar en pausa la subscripció a Stripe per evitar càrrecs futurs.
Si no tens clar quin pagament cal reemborsar, pots visitar el perfil del client a la zona del personal d’Orlo per consultar l’historial de pagaments i comprovar l’import i la data abans d’obrir Stripe.
Was this helpful?